mandag 24. august 2009

Volare!

Har oppretta denne bloggen for dei som vil ha updates frå Nicaragua.
Avreise: 28.08.09. Pakkinga er i gang. Ha ein fisefin dag!

2 kommentarer:

  1. Jeg elsker tittelen.
    Yes box!!!

    SvarSlett
  2. God tur kjekken.
    Vi sees i Costa Rica i slutten av November :)

    SvarSlett