søndag 30. august 2009

Førsteinntrykk

Kom til Leon i går kveld. Me bur i Casa Iguana, eit koseleg hus med enkel standard og veldig hyggeleg vertskap. Dei kan ikkje eit ord engelsk, det er kjempebra for spansken vår!


Utsikt frå rommet vårt:






















Patioen i Casa Iguana:
















Katedralen i sentrum av Leon:






















Katedralen blir vaska:
















Gate:
















Thomas framfor katedralen:
















Katedralen i all si prakt:
















Ein prosesjon som gjekk framfor katedralen:


























































Ein deilig fasilitet på Casa Iguana:






















Frukost i dag tidleg:














Snakkast!

2 kommentarer: