søndag 30. august 2009

Førsteinntrykk

Kom til Leon i går kveld. Me bur i Casa Iguana, eit koseleg hus med enkel standard og veldig hyggeleg vertskap. Dei kan ikkje eit ord engelsk, det er kjempebra for spansken vår!


Utsikt frå rommet vårt:






















Patioen i Casa Iguana:
















Katedralen i sentrum av Leon:






















Katedralen blir vaska:
















Gate:
















Thomas framfor katedralen:
















Katedralen i all si prakt:
















Ein prosesjon som gjekk framfor katedralen:


























































Ein deilig fasilitet på Casa Iguana:






















Frukost i dag tidleg:














Snakkast!

lørdag 29. august 2009

Livet i Miami


Beklagar litt kjedelig innlegg innlegg frå Terminal 4 i går. Det var verken morosamt eller interessant og i tillegg var biletet av dårleg kvalitet - og det tek eg sjølvkritikk på.
No er me i Miami og ventar på flyet til Managua. Mange flotte folk og god stemning (sjå biletet). Er superklar for Nicaragua no. Eg merkar at dette er i ferd med å bli nok eit Terminal 4-innlegg (ny sjanger coming up?) så eg seier takk for no og ha ein fisefin dag!

mandag 24. august 2009

Volare!

Har oppretta denne bloggen for dei som vil ha updates frå Nicaragua.
Avreise: 28.08.09. Pakkinga er i gang. Ha ein fisefin dag!