Kom til Leon i går kveld. Me bur i Casa Iguana, eit koseleg hus med enkel standard og veldig hyggeleg vertskap. Dei kan ikkje eit ord engelsk, det er kjempebra for spansken vår!
Utsikt frå rommet vårt:

Patioen i Casa Iguana:
Katedralen i sentrum av Leon:

Katedralen blir vaska:

Gate:

Thomas framfor katedralen:
Katedralen i all si prakt:

Ein prosesjon som gjekk framfor katedralen:
Ein deilig fasilitet på Casa Iguana:
Frukost i dag tidleg:

Snakkast!