skip to main
|
skip to sidebar
Yes Box!
mandag 24. august 2009
Volare!
Har oppretta denne bloggen for dei som vil ha updates frå Nicaragua.
Avreise: 28.08.09. Pakkinga er i gang. Ha ein fisefin dag!
2 kommentarer:
Luuk
24. august 2009 kl. 04:00
Jeg elsker tittelen.
Yes box!!!
Svar
Slett
Svar
Svar
Anonym
27. august 2009 kl. 06:09
God tur kjekken.
Vi sees i Costa Rica i slutten av November :)
Svar
Slett
Svar
Svar
Legg til kommentar
Last inn mer ...
Nyere innlegg
Startsiden
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
Følgere
Bloggarkiv
►
2010
(1)
►
januar
(1)
▼
2009
(13)
►
oktober
(5)
►
september
(4)
▼
august
(4)
Førsteinntrykk
Livet i Miami
Livet på Terminal 4
Volare!
Bidragsytere
Janos frå Landsbyen
Thomas
Jeg elsker tittelen.
SvarSlettYes box!!!
God tur kjekken.
SvarSlettVi sees i Costa Rica i slutten av November :)