No har me teke inn på det vesle hotellet Yotel på Terminal 4 på Heathrow. Romma er små båsar med seng og eit lite bad, veldig kompakt og veldig high-tech. I morgon tidleg flyr me til Miami. Men først skal me sova i 5 timar og 45 minutt. Som dei seier i London: Jolly good night, darlings!
fredag 28. august 2009
Livet på Terminal 4
No har me teke inn på det vesle hotellet Yotel på Terminal 4 på Heathrow. Romma er små båsar med seng og eit lite bad, veldig kompakt og veldig high-tech. I morgon tidleg flyr me til Miami. Men først skal me sova i 5 timar og 45 minutt. Som dei seier i London: Jolly good night, darlings!
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
Buenas noches, vi henter dere i morgen!
SvarSlettNina :)
Det ser ut som noe jeg drømte om på flyplassen i Frankfurt for noen år siden.
SvarSlett