fredag 28. august 2009

Livet på Terminal 4

No har me teke inn på det vesle hotellet Yotel på Terminal 4 på Heathrow. Romma er små båsar med seng og eit lite bad, veldig kompakt og veldig high-tech. I morgon tidleg flyr me til Miami. Men først skal me sova i 5 timar og 45 minutt. Som dei seier i London: Jolly good night, darlings!

2 kommentarer:

  1. Buenas noches, vi henter dere i morgen!
    Nina :)

    SvarSlett
  2. Det ser ut som noe jeg drømte om på flyplassen i Frankfurt for noen år siden.

    SvarSlett