

Det er ikkje vondt å gå på skulen. Me har hatt to dagar med undervisning på studiesenteret som tilfeldigvis ligg på eit strand ved Stillehavet. Ein del av undervisninga foregår i grupperom - det vil sei små bungalower ute i hagen. Den lokale spansklæraren som underviser gruppa mi heiter Marvely og er heilt nydeleg. Skal ta eit bilete av ho til neste gong. Ho påstår at ho veit skilnaden på v og b, men eg er ikkje heilt overbevist.
Her er bussen som kjører oss til stranda kvar dag. Dei byggjer ny veg til kysten no, ein veg dei har venta på sidan 60-talet. Ting tek tid her i Nicaragua. No jobbar dei på spreng med å få asfaltert vegen før regntida kjem i oktober. Dersom dei ikkje rekk det, renn vegen vekk med regnvatnet og dei må begynna på nytt...


Apropos regn, me ha hatt nokre byger som får regnskurane på vestlandet til å framstå som yr. Regnet kjem gjerne om ettermiddagen, gjerne frå klar himmel (forstå det den som kan) og når det først regnar, så regnar det skikkeleg.

Men me har stort sett hatt fint ver og nydelege ettermiddager som denne:

Har forresten kome inn i ein herleg døgnrytme som startar med dusj kl 0615, frukost kl 0630 og undervisning frå ca 0700. Det betyr at dagane sluttar tilsvarande tidleg. Men ikkje så tidleg at me ikkje rekk å gå ut og eta middag. Det er fleire ok restaurantar i byen, og prisane ligg rundt 30-40 kroner for eit skikkeleg måltid. Ein øl kostar ca 6 kroner og mojitoen ligg på 10 kroner. Ah, sweet life.
Her ser du ei gammal søppelfylling med ein hund (perro), ein vulkan (volcano) og eit veggmaleri.
No skal eg eta kveldsmat som Thomas har snekra saman. Me snakkast! Ha ein fisefin dag.



Og veggmaleri på spansk?
SvarSlettSkal forresten på Dinner i morra. Da skal jeg sende deg noen takkens tanker!!!
Håpar maten smakte!
SvarSlettVeggmaleri... det er for dei som går på spansk for vidarekomne :D
Hei dere.
SvarSlettKjære Jan Egil vi savner deg i Norge.
Anders, Andreas, Mirja og jeg skålte for deg på middag igår. Du er altså meget savnet.
Kos deg glugg ihjel.
Klem klem
Vi savna deg på middag! Ser ut som du har det toppers! Kult at du har blogg. Karo og jeg følger med. Hils Don Thomaso.
SvarSletta.
det er jeg som er "guttaboys" Lagde den kontoen til en seiltur for en del år siden.
SvarSlettmvh
Andreas Knut Bakka Hjertø