søndag 13. september 2009

Holy shit

Dei siste dagane har vore prega av diaré i kombinasjon med svært lite private toalett-tilhøve (sjå bilete av toalett og sjuk mann med Powerade-flaske på hovudet).

Har blitt eit nytt menneske på fleire plan. Skulle til San Juan del Sur i helga men droppa det sidan dårleg mage og 4 timars busstur er ein endå dårlegare kombinasjon. Blei såklart frisk igjen rett etter at dei andre hadde dratt, så Thomas og eg leigde oss ein bungalow på Barca de Oro på Las Penitas (strendene utanfor Leon). Heilt nybygd bungalow laga av 100% bambus, til og med dusjen var laga av bambus.

Og sengene var knallgode med kvite laken. Luksus! På toalettet (vårt eige toalett, Oh Lord!) måtte ein passa på at "pipi" og "caca" datt ned i to separate rom. Men dette var forklart med ein flott teikning, så det var ikkje noko problem.
På Barca de Oro budde det to kule kattar, ein to månader gammal papegøye og ein sløv hundegjeng (mellom anna). Var favorittkatt var ein ekstremt sjølsikker, sosial og kosete hannkatt med tigermøster. Han hadde ein lengre samtale med Thomas.
For ei lukke å endeleg få klappa ein katt! ("Snakk litt med katten, det er han som er varast i garden." O. H. Hauge.) No er gjengen som var i San Juan del Sur tilbake og David har vore så snill å handla surfebrett til meg! 2 500 cordobas og knallinnsats frå David var alt som skulle til for at eg endeleg skulle bli surfebretteigar. Dei som vil ha meir info om kva som skjedde i San Juan del Sur (det går rykte om at det var vilt!), får lesa ein annan blogg: nikkaragga.blogspot.com/
Ha ein fisefin dag.
PS - send fiber!
PS 2 - dette er sannsynlegvis siste blogginnlegg frå meg. Får makk over heile kroppen av det ubrukelege layout-systemet (eller mangelen på eit slikt) på blogspot.com, og bloggar som berre er tekst veit eg at de synest er keisamt :) Men kjem til å legga ut bilete med kommentarar på facebook i staden.

4 kommentarer:

  1. neineinei!!! jeg lesker jo bloggen din! hva er det du sliter med? kan det være et alternativ å flytte til home.no, blog.no el.l.? ikke legg ned bloggen, værsåsnill! guro:)

    SvarSlett
  2. Tilsluttes! Finn ei anna løysing. Vi vil lesa blogg

    SvarSlett
  3. ENIG! VI VIL LESE BLOGG! FOLKET VIL HA BRØD OG BLOGG:)

    SvarSlett
  4. Hei gutta =)
    Veldig gøy å få et innblikk i deres nye hverdag. Jan Egil du er veldig flink til å skrive og velge ut bilder, så fortsett med det ;)

    kos dokker videre!!! ;)

    SvarSlett